Fel är det ju med mig!!!

Nu vet jag inte vad som har tagit till med mig men jag bloggar ju fan inte längre (vet inte vrf)
Det blir helt katastrof men ska försöka att hinna, men jag pallar inte lägga ner alll tid på att sitta och bli en blogg nörd!

Aja idag har ja hopptränat för ida ! det gick as bra ! jippi
sen så fick spinga ner till stallet och fixa min andra häst för nästa hopp träning !
När träningen var klar så fick jag reda på att min häst var halt!!! KATASTROF    :O
Sen var det hemmåt jag skulle , middag : spagetti och köttfärsås?
Grejen är att tilda ska sova hos mig från onsdag till söndag p.g.a att hennes föräldrar ska till
åre och fira valborg ! Och så klart åka skidor haah !


Nu har jag inge mer att skriva så puss på er!

KOMENTERA MASSOR!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0