Sorry!

Åsso gud jag ber om ursäkt men det har varit mkt nu på sisttonde och jag har inte hunnit med nåt inlägg alls, hellt jävla patetiskt ( vete fan hur det stavas). iallafall idag var jag hemma från skolan för JAG HAR BLIVIT VÄRRE SJUK OCH IMORGON ska jag vara hemmma igen för mamma vill att jag ska bli frisk! Idag kom oxå mina hem till mig en snabbis elr rättare sakt 3 timmar bara för hon är oxå sjuk så vi åt lunch tillsammans
( vi åt thai mat ) mhhhh vad smarit, och så satt vi och kollade på MTV och det var fan bara MADE hella jävla dan! Sen så har jag solat idag med typ en kvart inte mer för jag sstår inte ut med att solen gör mig typ BLIND ahhhh

Sen så vart det stallet så klart fast jag är sjuk! Fast jag gick bara ut och gick en timme med min  ponny för min mamma hade redan mockat och grejor!
Nu kom jag hem och är helt jävla trött för jag har varit ute och klättrat en timme med hästen så jag sprang in till datan och tog upp min blogg och började skiva ! :p
Nu sitter jag och msnar med bianca,tilda,ida,alicia och massor med fler tyvär kan jag inte lägga in en bild bara för att min data cpar men imorgon kan jag nog det !<3 puss

Plus att imorgon ska jag åka med ina Inimou.blogg.se och kolla på när hon prov rider en häst ! neee nu ska jag käka oussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0