Thaha

Tjooo allesammans ! Idag har det varit en fett nice da!
Vi börjar med att vi skulle sammlas vid grantomta
för vi skulle ta bussen till lillsved och ha gympa där.
Gympan var i 2 timmar och 30 min ! vi hade as skojj
iallafall jag ,sara, hanna och flera!
sara fick en ny bästis IDOL micke !  Asså han var med
i IDOL = 09 i år men kom inte men för han var för ung
men han ska söka igen till nästa år ,fettttt braow!
Sen efter det så kom vi tillbaka och då hade alice & cappe


Bite-fight haha men det gick lite för långt med bitandet !!!

Sen är man ju stolt för jag har varit på gymet i 1 timme 30 min!
Gick as bra brände 210 calorier!




Kissies  from / N

Kommentarer
Postat av: Anonym

han var ju typ 19 och man behöver bara vara 16 för att söka.

2009-05-10 @ 21:30:05
Postat av: natti

ja och ??

2009-06-06 @ 13:05:43
URL: http://asnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0